reklama

Áj have drííím...

Mám jeden sen.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Keď budem na dôchodku (ak sa dožijem) chcem sedávať na priedomí malého domu a sledovať, ako sa po dvore prechádzajú sliepky.

Sedávať na drevenej lavici. Po pravej strane bude vzduchovka, po ľavej útočná puška vz 58.

Vzduchovkou by som strílal muchy a puškou jednu slépku za týždeň - vždy v nedeľu.

Vždy by som na slépku predtým zakričal: „Zemreš sviňa!„ a picou by som ju dávkou do hlavy.

Keď budem na dôchodku, chcem mať psa, dve mačky, prasa a kozu.

Pes by sa volal Karneval, mačky Jozef a Jozefína, prasa Pejo a koza Rósamunde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vždy, keď by som sa rozhodol ísť dole, do dediny - do krčmy, šli by za mnou ako procesia.

Ja vpredu s puškou na pleci. Za mnou Karneval, Jozef, Jozefína, Pejo a Rósamunde.

Sliepky by zostali doma. Smutne by zazerali cez plot. Dole pri potoku by som sa otočil a zakričal za nimi: „ Sprosté ste sliepky! Tam behajte po dvore!"

V krčme by som si sadol za stôl a zverstvo by čakalo pred dverami.

Na každého príchodzieho by havkalo, mňaukalo, krochkalo a mééékalo.

Každý by si vravel: „Aha Mleczko je v krčme".

V krčme by som spieval, búchal do stola a vykrikoval somariny po kamarátoch dôchodcoch.

Keby sa niekto chcel biť, len by som ukázal na pušku a povedal: „Mám ťa picnúť ako tú sprostú slépku? „ a hneď by stíchol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V noci by som sa vracal domov.

Karnevalovi by som vravel:

"Zasvieť tými očiskámi Karneval! Čo si ty za psa, keď nevieš očami svietiť? „

Len by zavrtel chvostom a myslel by si: „Jáááj , pán mój, čím si starší, tým si väčší huncút " ( jasné, že by si nemyslel "huncút" ) a daľej by, usmievavý, kráčal tmou.

Mám jeden sen.

Takto chcem prežiť dôchodok.

PF: Manželku, deti a rodinu s desiatimi vnúčatami a dvoma pravnúčatami nespomínam, lebo tí by boli doma na Slovensku a tento sen sa odohrával ďaleko na Ukrajine.

Pekný deň prajem.

Ozo Guttler

Ozo Guttler

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem starú belu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo problémoch všehomírasúkromňiebásničkeprdy dušeTu nič nie jeAni tu nič nie jekrtkemacke

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu