reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ozo Guttler

Ozo Guttler

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem starú belu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo problémoch všehomírasúkromňiebásničkeprdy dušeTu nič nie jeAni tu nič nie jekrtkemacke

reklama

o problémoch všehomíra

Skoro mi zabili strýka.....

Ozo Guttler

Skoro mi zabili strýka.....

Dalšie pokračko životného príbehu môjho strýka. Tentokrát šlo o život.

  • 10. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 7
MISS BORNEO

Ozo Guttler

MISS BORNEO

Musel som si na chvíľu na Borneu vybaviť nejaké kšeftíky, preto sa ozývam až teraz s daľším pokračovaním príbehu o mojom strýkovi.

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 048x
  • 33
Ako sme sa zbavovali majetku.

Ozo Guttler

Ako sme sa zbavovali majetku.

Tentokrát smutný príbeh o tom aké je niekedy ťažké zbavit sa biliónového majetku

  • 29. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 668x
  • 21
Budem dediť - pravdepodobne miliardu.

Ozo Guttler

Budem dediť - pravdepodobne miliardu.

Ďalšie pokračovanie životného príbehu mojho strýka z Bornea.

  • 28. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 339x
  • 37
Opitý Slovák na Borneu - zaručený úspech!

Ozo Guttler

Opitý Slovák na Borneu - zaručený úspech!

Daľší z príbehov mojho prastrýka Maximiliána Mleczka - Bornejského superhrdinu.

  • 27. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 210x
  • 10
reklama
Karnevalové vrany

Ozo Guttler

Karnevalové vrany

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 137x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu